poniedziałek, 27 października 2014

Codzienny obiadek + czy świnka morska może przebywać razem z innymi zwierzakami domowymi?

Heyy <3
Sama zadawałam sobie wiele razy te pytanie "czy moje kotki pogodzą się z przybyciem nowego przyjaciela?". Wiadomo, że koty to drapieżniki i tylko czają się na jakąś myszkę lub ptaszka. Jeżeli ma się kotki i planuje się zakup jakiegoś innego małego zwierzaka raczej odradzam. Kiedyś jak byłam mała brat kupił sobie chomika i skończyło się to tragicznie dla niego. Na pewno musimy obserwować zachowanie naszego zwierzaka. Jeżeli widzimy, że np. nasz kotek jest spokojny, mało poluje, nie reaguje na żadne dźwięki innych zwierząt dochodzące z podwórza to możemy się nastawiać, że świnka będzie zaakceptowana. Sami najlepiej znamy nasze zwierzaki i musimy bardzo poważnie to rozmyśleć czy nie skończy się to tragicznie. Osobiście stwierdziłam, że świnka będzie zaakceptowana przez moje koty i jak się okazało nie myliłam się :) Może nie są chętne do tego, by spędzać ze sobą czas. Starają nie wchodzić sobie w drogę. Trzymają się od siebie z daleka. Kiedy bawię się z Lucynką koty raczej nie wcinają nam i się i na odwrót :) Najważniejsze jest, żeby rozpoznać idealnie zachowanie zwierzaka, który będzie musiał zaakceptować gryzonia. 
Dzisiaj jak zwykle mam kolejny zwyczajny dzień. Zaraz muszę iść do szkoły prywatnej, a nauki nie jest mało :( Aktualnie rozmyślam nad jakimś małym konkursikiem. Piszcie w komentarzach. Dzisiaj po szkole zerwałam Lucynce trochę mleczu i trawy. Niestety niedługo kończy się, że tak to ujmę okres zieleni i będzie trzeba sadzić trawkę w dolnicy. Tutaj mam kilka zdjęć z objadania się trawką :)






Wysyłajcie zdjęcia swoich świnek na mój e-mail Martyna-500@o2.pl Bardzo prawdopodobne jest to, że Wasza świnka znajdzie się w poście. Podsyłajcie mi również Wasze blogi. Z chęcią poczytam :)
Paa <3



2 komentarze:

  1. Tez mam kotka <3
    Kiedy mój kot se leży to ja kładę na niego Kiruśke i on nic nie czuje. hehe
    piękne zdjęcia.
    A jaki masz pomysł na konkurs??
    Ja też mam zamiar zrobić mały konkursik ale jest mało osob :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie na najpiekniejsze zdjecie swinki ;) alee wszystkiego sie dowiesz w swoim czasie :p

      Usuń