niedziela, 26 października 2014

Miesięczne wydatki na świnkę morską

Heyy <3
Kilka osób pyta mi się ile kosztuje miesięczne utrzymanie świnki morskiej. Nie jest to duże zwierzątko, ale jej utrzymanie troszke kosztuje.
-sianko 2 zł (wystarcza na 2 tygodnie)
-karma ok. 8 zł (wyjątkowo kupiłam ostatnio karmę z Vitapola, ale częściej kupuję z Vitakraftu. Niestety bardzo ciężko jest dostać u  mnie w mieście jakąś lepszą karmę :/ )
-trociny 2 zł (wystarczają mi na 4 miesiące ponieważ stosuję ich bardzo mało. Zazwyczaj 2 garści na całą klatkę, a resztę wysypuję granulatem)
-granulat ok. 10 zł (kupuję ten najtańszy. Sprawdza się równie dobrze co inne granulaty)
-warzywka ok. 6 zł (warzywa kupuję specjalnie raz na 2 tygodnie. Kupuję wtedy marchewkę, paprykę, koperek, jabłka i co tam jeszcze popadnie ;p )
-kolba 2zł (kupuję ją raz na miesiąc. Robię co 1 miesiąć przerwę od nich na 2 tygodnie)
Czyli 2zł+8zł+2zł+6zł+10zł=28zł nie licząc trocin co kupuję co 4 miesiące.
No i to tyle z tego nudnego liczenia wydatków :)
Zachęcam również do zadawania mi pytań w komentarzach czy na mailu :) Będę starała się odpowiadać(Martyna-500@o2.pl). W najbliższym czasie postaram się również założyć społeczność na fb oraz konto na asku :) Tam będzie można się ze mną szybko skontaktować :) A teraz ja mam kilka pytań do Was :)
-czy uważasz, że ludzie robią dobrze jedząc świnki morskie? np. w Peru
-jakie masz zwierzaki?
-masz świnkę morską?
-jak ma na imię Twoja świnka?
-jak długo masz już świnkę?
-ile masz świnek morskich?
-dlaczego uwielbiasz świnki?
Mam nadzieję, że podoba Wam się mój blog :)
Polecane blogi:
http://nasze-prosiaczki.blogspot.com

http://kocham-swinki-morskie.blog.onet.pl/

Paaa <3

4 komentarze:

  1. ask.fm/SwinkoweZycie
    Ask już jest gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.facebook.com/swinkowezycie?ref=bookmarks
    Zapraszam również na fanpage. W najbliższym czasie będą pojawiać się posty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog.
    Tak przypadkiem Przyszłam tu i nie żałuję
    Proszę odwiedzaj cie mojego
    http://naszekochaneprosiaczki.blogspot.com
    ZAPRASZAM!!!

    OdpowiedzUsuń