wtorek, 28 października 2014

Konkursik i pierwsi przyjaciele :)

Heyy <3
Dzisiaj kupiłam Lusi miseczkę, bo już byłam tak zairytowana tą podstawką co miała, że ho ho. A więc ta miseczka kosztowała 2.80zł w pobliskim zoologicznym. Oczywiście jest różowa. Dobrana dla dziewczynki ^^ Oczywiście tygodniowe zakupy warzywkowe dla Lucynki się już odbyły :D Kupiłam jej marchewkę, ogórka, gruszkę, paprykę, koperek i tu się skończyły wielkie zakupy. Wiadomo, mój prosiaczek jest dzisiaj w pełni usatysfakcjonowany zakupami i porządkiem w klatce. Po sprzątaniu znów w całym pokoju pachnie pochłaniaczem :) 
Ogłaszam konkursik! Na najpiękniejsze zdjęcie prosiaczka z jakimś motywem jesiennym bądź zimowym. Będę co jakiś czas przypominała o konkursie w postach. Można wysyłać najwięcej 2 zdjęcia na mój e-mail Martyna-500@o2.pl Nagroda jest na razie tajemnicą :) 
Mamy pierwszych przyjaciół :) Od Ines. Prowadzi ona bloga http://nasze-prosiaczki.blogspot.com/ Zapraszam bardzo serdecznie na tego bloga. Warto! A tu co nieco od Ines :P

Lucynka jest dwuletnią, rozetką urodzoną w maju 2012 roku. Dokładnie
nie znam dnia, ale przyjmuję 20, gdyż 20 października tego oto właśnie
roku pojawiła się w moim domu. Uwielbia paprykę i ogórka, ale
marchewką i jabłkiem też nie pogardzi. Jeśli chodzi o świeże
zieleniny np.: melisa, mięta, trawa uwielbia, mogła by jeść, jeść,
jeść. Jest wrednym prosiakiem, ona rządzi i koniec kropka. Jak coś jej
się nie podoba to upomni się o to ząbkami, lekko gryząc. Ale ja tam ją
kocham najbardziej na świecie. Żyje sobie u mnie na pokoju. Prowadzę o niej bloga.
 
Pozdrawiamy! INES&LUCYNKA <3 '
Ps pozdrawiam wszystkich którzy przeczytali moje wypociny <3 


Oczywiście w 100% nie zgadzam się, że to wypociny :) Te nasze Lucynki to nawet zachowaniem są do siebie podobne :) A tutaj kilka zdjęć mojej Lusi. Jeszcze wtedy wielką radochę z tej miski i sałatki miała ^^






Więc wysyłajcie swoje prosiaczki na mój e-mail i zachęcam do konkursu. Konkurs trwa do 6 grudnia :p Powodzenia :)
Paaa <3


3 komentarze:

  1. Piekna miseczka :D
    Tylko żeby jej nie przewracała ;)
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://naszekochaneprosiaczki.blogspot.de/?m=0
    ty tez możesz przesłać mi zdjęcie lucynki na poczte ;)
    Jeśli chcesz ;)
    ZAPRASZAM!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło, że mój grubasek znalazł się na blogu. <3
    Śliczny prosiaczek. Pozdrawiamy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że taki piękny prosiaczek się znajdzie na blogu ^^

      Usuń