poniedziałek, 10 listopada 2014

Przyjaciele

Heyy <3 
Dzisiaj jak zwykle mamy kolejny nudny dzień, ale Lusi i tak nie wie co pięknego będzie ją czekać :D Dzisiaj kupiłam jej karmę z Vitakraftu, a jutro z tatą zrobimy jej pięterko do klatki :) Już tak tacie na trułam o tym pięterku, że ma mnie chyba dość. Lucynka będzie miała już przynajmniej prezencik na święta :) 

Mamy kolejnych przyjaciół :) Bardzo się cieszę, że kolejne prosiaczki dołączają do naszego stadka. Zachęcam do wysyłania swoich prosiaczków na mój e-mail Martyna-500@o2.pl Przypominam o konkursie :) Przysyłajcie zdjęcia swoich prosiaków na ten e-mail :p

Tofik: świnka gładkowłosa ze sklepu zoologicznego. 12 listopada minie roczek od kupienia jej. Uwielbia jeść ( zresztą jak wszystkie wieprze :D ) i spać na kolanach ^^

Louis: świnka również gładkowłosa ze sklepu zoologicznego. Mam ją od 12 kwietnia tego roku. Bardzo polubił Tofika, jest strasznie ciekawski i w przeciwieństwie do Tofisia nie może usiedzieć w jednym miejscu. 




A tutaj kilka zdjęć Lusi ;p 




Mam nadzieję, że się podobało :) Zachęcam do komentowania(zostawienia jakiegoś śladu po sobie :D ). Jak podoba Ci się blog to poleć go znajomym :)
Paaa <3


5 komentarzy:

  1. Super post może jeszcze dzisiaj prześlij ci zdjęcie na konkurs i do stadka ;)
    Zapraszam do mnie :
    Naszekochaneprosiaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń