piątek, 21 listopada 2014

Wróciłam!!!

Heyy <3
Z góry przepraszam za moją nieobecność. Szkoła w tym tygodniu dała mi popalić :( Nie miałam nawet czasu, aby zająć się Lucynką, a co dopiero blogiem... Ale już jestem i będę starała się pisać częściej :) Niestety dzisiaj nie mam zdjęć Lusi bo również nie miałam czasu :( U mojego prosiaka nie działo się nic ciekawego. Postaram się jutro napisać posta i dodać zdjęcia jak weszła sobie do koca :D Podsyłajcie tematy, które chcielibyście żebym poruszyła :) I wysyłajcie zdjęcia prosiaków na konkurs! Na mój e-mail Martyna-500@o2.pl Więc tutaj się kończy mój post.. Chciałam tylko zapowiedzieć, że jutro będzie długiiii post :D Oczywiście takie wynagrodzenie za nieobecność :)
 Paaa <3

4 komentarze:

  1. Super ze juz wracasz.
    Wiesz chcialabym przyslac zdjecie na konkurs. Ale nie da sie jakos wysłać, nie wiem dla czego.
    A czy moglabys wziąść z mojego bloga??
    Naszekochaneprosiaczki.blogspot.com
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podaj z jakiego posta :) Dostałam tylko zdjęcie jesienne i z misiami :D Nwm czy to na konkurs czy do przyjaciół, ale może być do tego i tego :)

      Usuń
  2. No na konkurs moze byc takie jesienne.
    A do przyjacol moze byc te. ;)

    OdpowiedzUsuń