sobota, 22 listopada 2014

Witamina C + kolejni przyjaciele

Heyy <3
Jak widzicie wróciłam po tej dłuższej przerwie :) To może zacznę od witaminy C. Świnka morska nie wytwarza sama jej więć musimy podawać jej kropelki bądź całą stertę warzyw i owoców. Niestety w tym drugim przypadku nie możemy być pewni, że daliśmy odpowiednią ilość tej witaminy. Ja kupiłam kropelki Cebion za 16zł. Jest tam 30 ml tego roztworu i starcza na długo. Zazwyczaj podaję Lusi 3 kropelki tego. Nalewam na łyżeczkę i sama to zlizuje :) Przynajmniej nie muszę się jakoś denerwować z tym, że nie chce tego pić. Ma taki słodko-kwaśny smak. Niestety muszę kupować witaminy Lusi w aptekach, bo zoologiczne nie wiedzą nic o istnieniu witaminy C dla świnek...
No ale pytanie za 100 punktów. Co się stanie jak nie będziemy podawać tej witaminy C? Szczerze mówiąc wesoło nie będzie. Może się wydarzyć np.:
-słabość mięśni,
-wypadanie ząbków,
-nadmierne zmęczenie,
-złe gojenie się ran,
-choroby skóry,
-krwawienia,
-infekcje,
-złamania kości.

No to teraz nasi przyjaciele :) Kolejny prosiak dołącza do naszego stadka. 

To jest Kira ma rok. 
Jest z mną od 7 listopada. Kiruśka lubi jeść paprykę, marchewkę,
pietruszkę, wszystkie świeże zioła, trawę, a za ogórka oddala by
życie :P
Kiruśka jest małym łobuziakiem, lubi biegać po pokoju i podgryzać 
rzeczy. Lubi pieszczoty. Zaczyna kwiczeć kiedy przychodzę z szkoły :D
Bardzo ją za to wszystko kocham!! 


Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o tym prosiaku zapraszam na bloga:
http://naszekochaneprosiaczki.blogspot.com/

A teraz może co tam u mojego prosiaczka :D Lucynka dostała półeczkę, ale nawet ją bardzo polubiła. W kolejnych postach dodam jej zdjęcie. Ostatnio dużo szalała po pokoju :) Wczoraj tak słodko wkopywała się w koc. Niestety nic ciekawego się nie działo, ale mam jej zdjęcia z wczoraj :)





Mam nadzieję, że się podobało :)
Paaa <3



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie każdy zna mojego bloga.
      (Ale chciałabym żeby był) ;)
      A jeśli chodzi o posta to dziekuję że Kiruśka dołączyła do stadka. :)

      Usuń
  2. Przydatny post :) Ja osobiście jestem za podawaniem warzyw z dużą ilością wit. C + do tego z dwie kropelki wit.C żeby właśnie mieć pewność iż nic moim prośkom nie będzie. Śliczne świneczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynka tez oczywiscie dostaje cala miske warzyw i owocow :) ale dla pewnosci daje jej te 3 kropelki witaminy. Jaka witamune C podajesz? :)

      Usuń
  3. Super post! Bardzo przydatny :)
    Nominowałam cię w ,,wyzwaniu''. Wiecej info znajdziesz tutaj → http://khrynczyszyn.blogspot.com/2014/12/nominacja-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przy okazji odpowiem w dzisiejszym poscie :)

      Usuń